Kevadine tuulepäisus

Hetkel on selline klassikaline kevadine tunne. Jube palju mõtteid ja ideid ja asju, mida teha, aga pole piisavalt aega ega jaksu. Nii ka õmblemisega. Mul on hunnikus projekte plaanis ja need kõik seisavad, sest kohe kuidagi ei suuda ennast kokku võtta ja ühest otsast pihta hakata. Pigem istun õhtul rahulikult maha ja vaatan nt järgmise osa Fargot (soovitan soojalt kõigile, kes verd ei karda). Nüüd saab turult juba täitsa värsket kraami ka ;)




Samas ühtteist olen ikka korda saatnud. Näiteks valmistasin ühe söögikoha väliterassile mõned laudlinad. Sellest mitmetunnisest triikimisaktsioonist on mul mul esimene triikraua villilaadne asi - midagi sellist nagu kooliajal oli pastaka käes hoidmisest (vähemalt minul). Hea, et väljas veel piisavalt jahe on, sest pikalt triikides kipub ikka saunaks kätte ära ja ainult avatud aknaga on veel mõnus tunne!

Kiire tabletiklõps minu triikimissessioonist:



Jjaa Harrile tegin linased suvised püksid, sellised tõelised kortsukad kerge aktsendiga. Ma pole pükste tegemises eriline meister, alles hakkan taipama, kuidas endale teha ja Harrile on veel keerulisem, aga jällegi -  ma ei anna alla. Iga kord tuleb jälle sutsu paremini välja.







Oeh, aga nüüd tuleks tegudele asuda. Nädala alguses on jälle natuke vabam graafik ja ehk jõuan siis oma pikast listist miskit valmis ka!

0 comments :

Post a Comment

Populaarsed postitused

 

Kirjuta mulle!

Name

Email *

Message *

Aitäh,

Aitäh Sulle, et minu blogi külastad! Kui soovid end minu tegemistega mugavalt kursis hoida, siis jälgi mind Bloglovin'is või Facebookis!

Kõike mõnusat,
Ruth