Burda 6/2014 ning õmbluskraami koristus vol. 2

Juba mõned päevad tagasi silmasin, et BurdaStyle lehel on juba paar lõiget uuest numbrist olemas. Eile leidsin ka uue Burda poeletilt ning paari lõike pärast otsustasin selle siiski koju tarida. Näis, kas siis läheb ikka asja ette ka või mitte. Mina leidsin hetkel vaid inglise keelse variandi, mis on teadupärast vene keelsest eur kallim ja teistsuguse kaanepildiga.


Mis mulle siis uuest suvenumbrist silma jäi? Mul on peagi vaja teha üks kleit ning seda mitte endale ning tõenäoliselt tuleb see empiirlõikeline. Ega selles lõikes iseenesest midagi erilist ega keerukat ei ole, aga kindluse mõttes teeksin ikkagi Burda lõike järgi, sest ma ei taha jumala eest midagi nässu keerata. Nii enesekindel ma veel ei ole, et siuh-säuh kindlapeale asju valmis vorbin. Niisiis, silma jäi see empiirlõikeline kleit ning kõrvallehel oli ennäe TRAKSIPÜKSID! Tahaks küll endale traksipükse, aga ma ei ole kindel, et nende tegemisega hakkama saaksin. Pigem olen kaltsukates käies silmad kõrvad lahti hoidnud. Muidugi see, et lõikel on ette pikk lukk paigutatud - no ma ei tea, see nüüd küll hea mõte ei ole. Kui seda lõiget siiski kasutaksin paneksin kasvõi küljele väikese peitluku vms. See ees olev lukk on küll hirmkole ning nagu pildilgi näha on modell küljega, et seda koledust vähem silmata oleks. Mainitud kaks lõiget olid eile juba ka BurdaStyle lehel olemas.


Küll aga ei olnud sinna jõudnud eilse seisuga nn Jaapanist inspiratsiooni saanud kolektsioon, mille fotod mulle väga meeldivad - jäingi pigem pilte kui tervikut vaatama ning vähem rõivaid ning lõikeid üldse mitte. Siiski jäi sellest kollektsioonist ka üks kleit silma, mille tahaks õmmelda. Esiosa tundub selline trikiga, aga ehk ikka saab tehtud. Trikita oleks ju igav. Pealegi on see minu suuruses ka olemas. Üldiselt Burda 17 suurus lõiked sobivad mulle täpselt, seega peaks see asja lihtsamaks tegema.


Seekordses Burdas oli isegi paar lõiget, mida varem näinud pole, aga suur hulk muidugi ka nn paberiraiskamiselõikeid nagu nt plisseerseelik ja mingid topid. Mitmed lõiked on raudselt täpselt samal kujul juba mõnes varasemas numbris olemas. No nagu ikka.


Eile vaatasin kriitilise pilguga ka oma õmbluskraami riiulit ja hoolimata sellest, et enne nodivahetust sai seal ikka sutsu laamedatud nägi see endiselt väga õnnetu välja. Teadsin, et seal on endiselt palju kraami, mille võib vabalt ära visata ning asju, millele peaks parema koha leidma või mis tahaksid organiseerimist. Õnnekombel on mul ühes kapis ka üks riiul kus väiksemaid kangajuppe hoida ning seega saan riiuli ju tegelikult palju esinduslikumaks kraamida. Mõeldud tehtud. Natuke kraamisin ka tuba üldiselt ja leidsin, et mul on puudu veel üks selline läbipaistev kast/karp nagu kikikangastel on, kuhu lõngad panna. Muidu koguvad siin niisama tolmu. Sellest ajast, kui Mirabella asju (mul oli kunagi selle nimeline kinda ja soki "vabrik") kudusin on päris palju mohääri ja muud lõnga järel. Möödunud talvel ei suutnud ka vastu panna ja kudusin kolm paari Mirabellahõngulisi kindaid, millest veinipunased võtsin endale. Mustad ja valged aga ootavad järgmist hooaega ja seda, et keegi neid endale sooviks. Pildid on siin blogiajaloos ka täitsa olemas.

Niisiis riiuli juurde tagasi. Riiul enne:

Riiul pärast:

Kui kaua ma suudan enamvähem korda hoida ma ei kujuta ette. Eks oleneb, palju ma neid asju seal kasutan, kuigi tegin siiski enda jaoks üsna loogilised hunnikud ning teoorias tundub korrashoid täitsa võimalik. No ja kui ka ei õnnestu, siis sain vähemalt peale seda õitsemise aega korralikult tolmu ära võtta.




0 comments :

Post a Comment

Populaarsed postitused

 

Kirjuta mulle!

Name

Email *

Message *

Aitäh,

Aitäh Sulle, et minu blogi külastad! Kui soovid end minu tegemistega mugavalt kursis hoida, siis jälgi mind Bloglovin'is või Facebookis!

Kõike mõnusat,
Ruth