Superlahe suvepäev!

Täna oli tõepoolest superlahe suvepäev. Ei jõua siiamaani ära imestada, kui soe väljas on! Just avastasin, et päike on mu lumivalgetele õlgadele juba kenad punased laigud jätnud, sest täna olin tõesti terve päeva väljas ning nautisin igat päikesekiirt! Õhtupoole sai isegi varvas korraks merre pistetud, aga ega see veel muuks kui hullumeelseks karastamiseks veel ei kõlba. Siiski, tehtud!

Tehtud sai ka veel Esta üleskutsel Õmblusnodi vahetus, mille eest ma hirmsasti tänulik olen, sest sain hulgast kraamist lahti ning tarvilikku kraami vastu ka. Igati lahe ettevõtmine ning kuna meid õmblusblogijaid on ju nii vähe, siis oli kõikidega tore ka päriselt kohtuda. Kummaline ongi see, et kui blogi oled juba jälginud, siis ei ole üldse tunnet, et kohtud võõra inimesega. Aga eks te olete toredad ka!

Kuna õmblusmotivatsioon on hetkel laes, siis ma pikemalt ei kirjutakski vaid lisan veel mõned pildid ja lähen uusi/vanu õmblusprojekte üle vaatama ja plaani koostama, mida kõike korda saatma peaks.








P.S. Loodan, et te piltidel olijad ei pahanda!

0 comments :

Post a Comment

Populaarsed postitused

 

Kirjuta mulle!

Name

Email *

Message *

Aitäh,

Aitäh Sulle, et minu blogi külastad! Kui soovid end minu tegemistega mugavalt kursis hoida, siis jälgi mind Bloglovin'is või Facebookis!

Kõike mõnusat,
Ruth