Kolisin: TallinnStyle --> www.ruthsotnik.com

Peale kuid kestnud pingutusi ning lõputuid punaseid erroreid on lõpuks valmis saanud minu uus kodulehekülg! Minu unistuseks on olnud leht, kus on koos nii blogi, kui ka lipsumaailm ning nüüd on see korda saadetud. 

Niisiis leiab kõik uued /TallinnStyle/ postitused juba minu uuelt lehelt www.ruthsotnik.com, kuhu viisin ka kõik vanemad postitused. Loodan, et leiate mind ilusti üles ka minu uuelt lehelt ja võtate selle armsasti omaks :) Viimasel ajal, kus aega napib teen blogipostituste asemel tihti nö. minipostitusi ka oma Facebooki lehele, seega tasub ka seal minu tegemistel silma peal hoida!


5 comments :

Populaarsed postitused

 

Kirjuta mulle!

Name

Email *

Message *

Aitäh,

Aitäh Sulle, et minu blogi külastad! Kui soovid end minu tegemistega mugavalt kursis hoida, siis jälgi mind Bloglovin'is või Facebookis!

Kõike mõnusat,
Ruth