5 tasuta kleidi lõiget

Lõigete leidmine on tihti keerukas. Peas on mõte, mida tahaks teha, aga kust nüüd see lõige leida? Ise konstrueerimine on üsna keerukas, kuid olen mõned nipid lõigete kohandamiseks juba õppimud, ent nendest oskustest jääb tihti vajaka. Seetõttu püüangi protsessi suunata nii, et mul on meeldetuletuseks salvestatud hunnik lõikeid, mida teostada tahan ning kui õige kangas kätte satub saan kohe asja kallale asuda. 

Internetiavarustest lõikeid otsides leidsin mitmeid tasuta kleidi lõikeid, mida nüüd ka jagan. Esmakordselt lõiget kodus printima hakates võib see tekitada parajat peavalu, sest vales mõõdus lõikest pole ju mingit kasu. Küll aga ei ole ükski lõige mul veel printimata jäänud. Lõike kokku liimimisel peab muidugi ka loogilist üldpilti jälgima, sest lõiked on koostatud erinevalt - mõni ülekattega ning mõni ilma, mõnel on märked, kust kokku panna, teisel mitte. Tavaliselt on lõigetega kaasas siiski ka tehniline joonis, millest on hea lähtuda. Ja loomulikult alati tuleks lõige enne üle mõõta, enne kui kangast midagi välja lõikama hakata - säästab peavalust. Kuna mina olen üsna pisike, siis on tavaline, et võtan nr 36 lõike ning pean seda 1cm võrra vähendama. 

Nüüd aga lõigetest:

1. Eva Dress
Lõige SIIN



Sellel lõikel on suurusnumbrid 34-48, seega väga sõbralik. Kleit ei tundu väga keerukas, sest isegi varrukaid ei pea külge ajama. Kahjuks ei ole aga lehel märgitud materjalikulu ning seega peaks enne lõike võtma. Samas kui olen Burdade puhul lähtunud nende soovituslikust materjalikulust, siis enamasti jääb mul päris palju kangast üle.

2. Hope Wrap Dress
Lõige SIIN



See lõige on vaid 34 suuruses, aga kuna tegu ei ole eriti keeruka lõikega, siis paar suurusnumbrit suuremaks ei ole seda keerukas teha - kuna tegu trikotaažkangale mõeldud lõikega, siis puuduvad ka sissevõtted. 
Märgitud kangakuluks 2,3m.

3. Coffee Date Dress
Lõige SIIN



Selle lõike otsa on vist enamus, kes internetid tasuta kleidi lõikeid otsinud, sattunud. Küll aga on see väga mõnus klassikaline lõige. Satsid võib ju näiteks hoopis ära jätta või nende asemel midagi muud teha. Samuti võib võtta ka näiteks ainult ülemise osa lõige ja all seeliku näiteks poolrataskloššiks teha. Mänguruumi on, seda enam, et lõige on suurustes 34-42. Umbkaudne materjalikulu märgitud 2,5m.

4. The Audrey Dress
Lõige SIIN



Jah, see on versioon Givenchy kleidist, mida Audrey Hepburn kandist Breakfast at Tiffany's. Kahjuks on see lõige vaid 32 suurusele. See kleit tuleb kindlasti teha voordiga, seega kellel voodriga kleidi õmblemise kogemus olemas, peaks hakkama saama.

5. Ruffle Strap Dress
Lõige SIIN



Lahe suvine kleit. Materjalikulu märgitud 1,5m. Eripäraks aga see, et lõike asemel on samm sammult konstrueerimisjuhis. Seega kel kannatust saab ette võtta. 

0 comments :

Post a Comment

Populaarsed postitused

 

Kirjuta mulle!

Name

Email *

Message *

Aitäh,

Aitäh Sulle, et minu blogi külastad! Kui soovid end minu tegemistega mugavalt kursis hoida, siis jälgi mind Bloglovin'is või Facebookis!

Kõike mõnusat,
Ruth