Mõnus laupäev

Täna on tõeliselt mõnus laupäev. Sain just ühe lihtsa seeliku valmis ja pildistasin kohe üles ka. Täitsa kena sai, kuid kui nüüd õue vaadata, siis peab vist kandmisega veidi ootama. See seelik valmis küll imekiirelt - nimelt on praegu Kangas ja Nööbis palju soodushindadega kangaid ja nii varusin ka mina ühe seeliku jagu seda mõnusat viskooskangast. Krookisin krapsti kokku, panin küljele peitluku, mis mul sahtlis vedeles, seotav värvel peale ja valmis!

Kõige aeganõudvam oli vist otsustamine, kas tahan krookeid või volte ning ka peitluku panemine sedavõrd pehmele kangale võttis rohkem aega kui tavaliselt. Seda olen ma aga oma kulutatud kangameetritega õppinud, et parem mitu korda mõõda ja üks kord lõika ning traageldamine ei ole nõme! Tundub küll, et "ah mis ma siin ikka traageldan", aga paraku hoiab see tüütu ja tegelikult kiire tegevus hulganisti aega kokku, sest traageldamata kipuvad asjad ikka veidi untsu minema. Ehk aastate pikkuse kogemustega professionaalsetel õmblejatel on see teistmoodi, aga eks see oleneb õmbluse keerukusest ka.

Kanga maksumuseks oli 5,22 euri ning sedasorti peitlukk, mis minul sahtlis oli peaks kuskil 0,6 euri maksma. Natuke liimiriiet värvlisse läks ka seega ütleme, et seelik läks maksma kuskil 6 euri ning töövaev umbes 3h jagu. Võib täitsa rahule jääda!





Viimasel ajal on mul tekkinud ka hirmus magusa isu. Ehk on see tingitud vähesest päikesest (kuigi viimane nädal on päikese kohapealt helde olnud), aga igasugu magusaid küpsetisi tahaks pidevalt põske pista. Täna olin laisk ja nostalgiahimuline ning otsustasin õunakoogi kasuks, milles ka vana head juubeli tordipulbrit sees. Väiksena meeldis mulle väga seda taignat süüa ja täna sai see siis koogi sisse. Retsepti sain SIIT

Olen väga tänulik nendele mitmetele Eesti toidublogijatele, kelle lehtedelt igasugu retsepte leiab. Internetiavarused on küll suured laiad, aga Eesti blogide puhul on lahe just see, et need retseptid on tihti ainulaadsed või siis juba nö eestistatud, sest paljud toorained, mis on nt usas tavapärased, meie lettidelt puuduvad. Samuti on meil nt usakatega võrreldes kokkamisest üsna erinevad arusaamad. 

Kohe saabki koogi ahjust välja võtta ja maiustama hakata!

0 comments :

Post a Comment

Populaarsed postitused

 

Kirjuta mulle!

Name

Email *

Message *

Aitäh,

Aitäh Sulle, et minu blogi külastad! Kui soovid end minu tegemistega mugavalt kursis hoida, siis jälgi mind Bloglovin'is või Facebookis!

Kõike mõnusat,
Ruth