Balenciaga Pre-Fall 2014 lemmikud

Balenciaga kollektsioone olen alati oodanud. Kollektstioonide juures on kindel ühine visuaalne joon, mille järgi Balenciaga vaieldamatult alati ära tunneb - olgu siis tegu kergema suvise kollektsiooniga või karmima sügis/talvega. 

Hetkel on Balenciaga disainide taga Alexander Wang, kes tegi oma Balenciaga debüüdi Veebruaris 2013. Wangi esimeses enda brändi alt esitletud kollektsioonis (2005) oli väga oluline roll kudumitel ja lahe on näha, et ka aastaid hiljem kajastub veidi seda sama teemat ka Balenciagale disainides. 

Minu 5 kõige lemmikumat:













Võrdluseks siis ka Resort 2014 oma imeilusate vormidega. Need mütsid on muidugi ka kuld - kui sellist mütsi eraldiseisvana vaadata, siis tunduks see kindla peale kentsakas, kuid nii stiliseeritult...





0 comments :

Post a Comment

Populaarsed postitused

 

Kirjuta mulle!

Name

Email *

Message *

Aitäh,

Aitäh Sulle, et minu blogi külastad! Kui soovid end minu tegemistega mugavalt kursis hoida, siis jälgi mind Bloglovin'is või Facebookis!

Kõike mõnusat,
Ruth