Talvised mummulised kindad

Kui täna hommikul uksest välja astusin, oli juba hetkega tunne, et nina kukub otsast ära. Päris talviseks on läinud. Õnneks olin tubli ja kudusin endale juba sügisel korralikud kindad, mis sellisele külmale vabalt vastu peavad. 

Armastan mohääriseguseid lõngu ning seega said ka kindad sellisest lõngast tehtud. Mõtlesin, et teeksin veidi teistmoodi, kui tavaliselt (mul on kindel muster, mida armastan kududa) ja tegin igasugu erinevaid proovilappe. Teadsin, et tahaksin nn ruumilisi kindaid, mitte tasapinnalisi. Proovisin ära ka selle klassikalise bullion knot rose'i, aga see tundus liiga vanamoodne. Siis aga tuli idee veidi moodsamate mummulillede tegemiseks. 

Kõigepealt kudusin tavalised eri suuruses mummudega kindad - no selliste mummudega nagu Maru kunagi kudus (võibolla koob veel praegugi). Et eriti soojad saaksid, kudusin topeltlõngast ja see tasus ennast ära! Siis tikkisin mustadest mummudest lilled ning keskel kollasega kasutasin ka bullion knot'i, et lille südamik veidi erineks. Ja loomulikult peab korralikel Eesti talvekinnastel olema ka vooder - selle tegin mustast kunstkarusnahast. 

Ma pole varem ühegi paari kinnaste tegemisele nii palju aega kulutanud - isegi mitte kirjatud meeste kinnastele. Juba mummude kudumine võtab natuke aega, aga see tikkimine - ma pole eriline tikkija, seetõttu võttis see lausa ulmeliselt kaua aega, aga kindad on seda väärt!





0 comments :

Post a Comment

Populaarsed postitused

 

Kirjuta mulle!

Name

Email *

Message *

Aitäh,

Aitäh Sulle, et minu blogi külastad! Kui soovid end minu tegemistega mugavalt kursis hoida, siis jälgi mind Bloglovin'is või Facebookis!

Kõike mõnusat,
Ruth