Kiire tiir Eestimaal

See nädalavahetus oli tavapärasest sutsu pikem ja selle puhul sai käidud nii Haapsalus kui ka Saaremaal. Loomulikult ei saanud ma kasutamata jätta juhust läbi kammida mõned second handid ja väiksemad poed. Ma ei ole üldiselt eriti suur shoppaja ja kaubanduskeskusi ei salli ma üldse. Siiski sai seekord tehtud üks korralik ja ka tulemuslik tuulamine.



Jalanõud, mis sain, on siiski uued. Kummikud on lausa super - vaatasin neid juba aasta tagasi Kuressaares asuvas tööriista- ja aiatarvetepoes, kuid siis olid veel mõlemad mu kummikud terved. Nüüd aga oli põhjust uued osta ja need lambavillavoodriga nunnud maksid vaid 16 euri!
Vähemhuvitav ostupaik oli mummulistel Tamaris kingadel, milled sain Haapsalu Shu'st 19 euri eest. Teised ülimugavad Tamarised sain Kuressaarest mingist kauplusest nimega King (kui vaimukas) ja hinnaks kummaline 17,86 euri. Win, ma ütles selle peale!
Ruuduline casual pluus on Kuressaare Aarete kambrist (või oli see laegas?), kaltsukas, kus olid päris korralikud asjad ent osadele asjadele oli ka ikka korralik hind keevitatud. Mina sain oma pluusi 2,80 eest. Mõistlik.
Teised kolm pluusi on saadud Kuressaare ja Haapsalu Humanast, kus olid kahe euri päevad. Neljas, beež siidipluus ning Montoni suvepüksid on aga A.G.A.N.'ist, mis toimib komisjoni kauplusena ning on seetõttu kallim, kui second handid, aga ka kaup on valitud, puhas ja korralik ning kauplus ei paista üldse second handi/komisjoni kauplusena välja.

Nagu arvata võib ei ole ma selle ringi tiirutamise kõrvalt mitte midagi õmmelda jõudnud. Mul on lausa kangaste hunnik koos lõigetega kapipeal, aga mitte midagi ei valmi :S Homme oleks veel aega teha, aga siis läheb jälle kiiremaks ning tean, et õhtul väsinuna koju jõudes ei jaksa õmbusnurka küll lonkida. Loodan siiski, et varsti saan mõnd õmblustükki ka ikka näidata!

0 comments :

Post a Comment

Populaarsed postitused

 

Kirjuta mulle!

Name

Email *

Message *

Aitäh,

Aitäh Sulle, et minu blogi külastad! Kui soovid end minu tegemistega mugavalt kursis hoida, siis jälgi mind Bloglovin'is või Facebookis!

Kõike mõnusat,
Ruth