Olen tagasi!

Vabandan, et olen blogi nii unarusse jätnud. Viimane nädal on olnud lihtsalt selline isemoodi, aga nüüd olen täiel tuuril tagasi ja hakkan vaikselt jälle ka õmblemisetuure üles võtma! Nädalavahetus tõotab tulla küll kõike muud kui õmblemise rikas, aga selle eest väga tore. Tulemas Muuseumi Öö, homme õhtul üks sünnipäev ning Kalamaja Päevad. Viimasega seoses kutsus Esta üles oma käsitöönodi jagama, vahetama. Lähemalt SIIT!
Mina püüan igatahes kohal olla, kuigi lubasin sõbrannale, et hea ilma korral (lubati ju lausa 30 kraadi ja vaid vahelduvat pilvisust), et läheme linnakärast eemale kuskile rabasse jalutama, aga jõuab ehk kõike!

Et ka mul midagi vahetada ja laiali jagada oleks tegin järjekordse inventuuri ja kuna ma olen juba vähemalt 5 aastat aktiivsemalt meetreid kangast kulutanud ja muudkui iseseisvalt õmblemist õppinud, siis igasugu kangajääke ja ka mõned suuremad tükid olid täitsa olemas. Kuna talviti olen ka kudumishoolik, siis leidsin ka kolm tokki lõnga, mis hea meelega lihtsalt kellelegi ära anda võin.

Kuna minu mingisugunegi haritus kangaste teemal on tulnud alles hiljuti, siis on leitud kangastes loomulikult palju polüestrit, aga neidki saab asjalikult kasutada kasvõi taskuteks (jep, see on põhiline, kuhu mu kangajäägid lähevad)! Leidub ka veidi trikotaaži, teksat, villast ja puuvillast. 

Aga ilusa ilma puhul oleks niisamagi mõnus chillida!

Ahjaa, mõned välja lõigatud seotava kikilipsu jupid leidsin ka. Ehk kellelgi on soovi kokku õmmelda ja kaela siduda!



0 comments :

Post a Comment

Populaarsed postitused

 

Kirjuta mulle!

Name

Email *

Message *

Aitäh,

Aitäh Sulle, et minu blogi külastad! Kui soovid end minu tegemistega mugavalt kursis hoida, siis jälgi mind Bloglovin'is või Facebookis!

Kõike mõnusat,
Ruth