Kollane kleit ja mõnus suvesöök

Mõte, et see suur soe varsti üle läheb on täitsa hirmutav, sest ma naudin praegu täiel rinnal seda soojust ja värskeid salateid, maasikaid, mureleid ja tunnet, et midagi peale jäätise tegelikult sööma ei peakski. Eile öösel jalutasin oma uues kollases kleidis koju ning ei olnud tunnetki, et peaks mõne kardigani või jaki peale panema. Nii soe! Tunne nagu ei elakski Tallinnas.



Nii sooja ilmaga piisab lõunasöögiks ka vaid joogijogurtist kama ja maasikatega..mmm..


Olen täielik salatifriik, mulle hirmsasti meeldib erinevaid salateid kokku visata ja kastmeid valmistada. Võiksin peaaegu vaid nendest toitudagi, kui väikese koogi või jäätise ka kõrvale saaks!



Õmblemise koha pealt olen tegelikult vahepeal valmis saanud ühe redisain pluusi ning ühed viskoosist mõnusad avarad püksid, mille kohta Harri kilekad ütles - juu siis näevad sellised kergelt läikivad välja. Ahjaa, oma esimese hõlmikkleidi sain ka valmis. Hõlmikkleidi tegemine oli paras peavalu, sest seda tehes on õmbluste järjekord väga oluline. Korra juba keerasin sama lõiget kasutades kleidi nässu (oleks saanud tegelikult veel päästa, aga lõpuks ilmnes ka minu peamine rookie viga - kangas oli korralikult eeltöötlemata ja tõmbus töö käigus triikides korralikult kokku, Feil!). Nüüd aga võtsin eos Abakhani kangarestist õhukese, kerge ja seega ka soodsa kanga, millega katsetada ja sain valmis. Üks suurematsorti vea tegin aga ikkagi. Panin küll hirmsasti hoolsalt seda lõikekohast kanti esiosale, aga suutsin selle ikka veidi välja venitada. Olin täitsa teadlik, et see võimalus on megasuur ja tegin seda rahulikult ja laotasin ilusti laua peale ja tugevdasin, aga ikka pagan ei õnnestunud ideaalselt. Nüüd olengi juba nii kaugele jõudnud, et tegelikult teen täitsa ilusaid esemeid, aga tihti läheb mingi üks pisike detail ikka veidi nihu ja siis olen jälle jube pettunud, aga eks see käib asja juurde.



Eelmisel nädalal tegin ka oma esimese puuvillasest kangast kleidi - jajah, see ei ole küll nüüd kõige praktilisem just kortsumise tõttu, aga kuna tegu on poolrataskloššiga (enamvähem), siis pole kõige hullem. Mulle lihtsalt väga väga meeldis selle kanga muster ning ägeda mustriga kangaid on teadagi raske leida. Pealegi tahtsin endale juba ammu kollast kleiti ja nüüd on mul üks sinepikollane kapis rippumas! Kasutasin tegemiseks Burda 8/2012 Peplum top lõiget. Kuna lõikel on üheks variandiks antud ka pikad varukad (kodulehel miskipärast ei ole), siis oli kleidi rinnaümbermõõt ma ütleks, et lausa 8cm liiga lai, aga see oli praktiliselt ka kõik, mida muutma pidin. Selle lõike juures on lahe, et seljaosa on kergelt pikem ja nii on kleidil rohkem omapära. Selle lõike järgi võiks isegi veel miskit teha, aga siis juba mõnest praktilisemast kangast. 



Selle kleidiga käisin eile ka ERKI'l, aga ma ei tea, kas hakkaksin eraldi postituses sellest muljetama või mitte, sest päris ausalt öeldes ootasin midagi enamat. Oli ka tõeliselt lahedaid kollektsioone ja kompositsioone, aga üldmulje oli üsna must-valge ja diip. Aga võib ka olla, et ma ei saa kunstist ehk vii hästi aru, kui võiks. 

Lõpetuseks aga pilt minu uuest sõbrast, piparmündist, mis hästi puuviljasalatisse ja jääteesse passib.




0 comments :

Post a Comment

Populaarsed postitused

 

Kirjuta mulle!

Name

Email *

Message *

Aitäh,

Aitäh Sulle, et minu blogi külastad! Kui soovid end minu tegemistega mugavalt kursis hoida, siis jälgi mind Bloglovin'is või Facebookis!

Kõike mõnusat,
Ruth