Work in progress

Nokitsen parasjagu uute kikipiltide kallal. Nendega, mis mul hetkel siawear.com lehel üleval on ei ole ma siiski päris rahul ja otsustasin seega kõik uuesti pildistada. See võttis mul eile ikka oma paar tundi aega ning kui lõpuks pildid arvutisse laadima panin olin kohe täitsa väsinud, aga õnnelik, et tehtud sai! Mõnulesin siis kenasti diivanil päikeselaigus, kui sõber teatas kell 17.18, et tule 18.00 algavale Edmar Castaneda kontserdile. Algne vastus oli ikka, et ei ma nii kiirelt ei jõua, aga oh imet, minu jaoks tuli lausa graafikuväline buss ning jõudsin ilusti kohale ja vanale kontserdipildistajale kohaselt maanusin ikka esiritta. 

Väga lahe kontsert oli, tõesti. Castaneda on ise nii lahe ja stiilne tüüp ning nende temperametsus ja omavahelised naljad olid muhedad vaadata. Tromboonimängija võttis vahepeal naeratuse suult, aga mis sa ikka hing tahad. Castaneda nägi muidugi väga stiilne välja ka - tal on selline eriline sonihullus!





Kuna ma ise sedakorda Jazzkaart ei pildista panin ilustama ühe Markuse foto! Väga laheda vaibiga minu meelest. Aga jah, soovitan Castanedat kindasti kuulata. Youtube'is on lausa HD's lühem kontsert saadaval, aga hoiatan - see on Jazz!


Aga veel minu tootefoto katsetustest - see on žanr, millest ma suurt midagi ei tea ja muudkui õpin ja katsetan. Hetkel otsustain kikidega minna hallikasvalgelt taustalt beežile ning stiili veidi ühtlustada. Esimene pääsuke sai selline



Kuidas tundub? Ma ise olen neid eri variante juba nii palju katsetanud ja vaadanud, et ei oska enam seisukohta võtta.

Ahjaa, üks asi kripeldab veel. Peaks vist ikka ka aktsioonist Made-Me-May-14 osa võtma, aga kuna ilmad juba nii soojad, et ma enda tehtud mantlit ja kindaid enam üldiselt ei kanna, siis läheb asi juba keerukamaks ja natuke fabritseerimist tuleks edukaks osalemiseks teha. Samas see mõte on nii ahvatlev. Oeh, pean vist ikka südame rindu võtma. Mul ühtteist endatehtut ikka kapis on ka reaalselt kannan nädalas kaks korda kindlasti midagi (kui nüüd needsamad kindad välja arvata). Mõtlen veel hetke, missugune lubadus anda, aga peab vist ikka ettevõtmisega ühinema! Kadri blogis on juba paar eeskujulikku lubaduse andnud!

0 comments :

Post a Comment

Populaarsed postitused

 

Kirjuta mulle!

Name

Email *

Message *

Aitäh,

Aitäh Sulle, et minu blogi külastad! Kui soovid end minu tegemistega mugavalt kursis hoida, siis jälgi mind Bloglovin'is või Facebookis!

Kõike mõnusat,
Ruth