Õmblushullus vabas õus!

Nädalavahetus oli täis korralikku nokitsemist ja õmblemist ja seda värskes õhus! Tekitasin endale kompaktse õmbluskarbi, kus kõik vajalik sees ning pakkisin autosse ühes õmblusmasinaga ja maale sõit sai alata. See oli vist ka ainus kord, kus olen maale minekuks igaks juhuks kaasa pakkinud nii talvemütsi ja kindad kui lühikesed püksid! Ilmad olid aga tõepoolest nii mõnusad, et sain välikööki endale korraliku õmbluskoja püsti panna - masin, triikraud ja muu kraam.












Asju karpidega organiseerida on ikka päris mõnus. Ei ole tarvis aega kulutada asjade otsimisele vaid muudkui võta ja tee. Nii mõnus! Kodus saan samamoodi asju karpides hoida ja kikikangad kõik samas kastis - ei tolmu ja kõik omal kohal. Seintele peaks aga riiuleid tekitama, et mu karbiarmastus kuhugi ka ära mahuks.



Oh ja muidugi üks korralik pasha, mis täna lõunasöögi lõpetas. Mõnus puhkus! Värske õhk on tõesti see, millest korterielu juures puudust tunnen, eriti kui nüüd ilmad tõepoolest nii mõnusaks ja soojaks jäävad. Õmblustuba õues on ikka priima privileeg! Suvel kindlasti kordan!



0 comments :

Post a Comment

Populaarsed postitused

 

Kirjuta mulle!

Name

Email *

Message *

Aitäh,

Aitäh Sulle, et minu blogi külastad! Kui soovid end minu tegemistega mugavalt kursis hoida, siis jälgi mind Bloglovin'is või Facebookis!

Kõike mõnusat,
Ruth