Ahoi suvitajad!

Või mis nüüd suvitajad. Vaatasin just yr.no ilmaennustust ning aknast välja ja tundub, et peaksin ikkagi selle ammu hautud mõtte plaani võtma - tuulejope õmblemise. Enne möödunud nädalat viskasin isegi burdadele silma peale ning leidsin ühe enam-vähem lõike, mis on küll liiga laia tegumoega, aga usun, et seda saaks sättida. Lõiget ennast pole ma veel mõõtnud. Mõtlesin siis lähtuda Burda 11/2011 112 lõikest. Loodan, et saan hakkama. Kuna koomiksiprindiga jakk tuli täitsa kenasti välja, siis ka enesekindlus on tõusnud. 



Üleelmisel nädalal kirjutasin ka, et vihun kleite õmmelda. Tõsi ta oli ning kaks kleiti said valmis. Üks enne jaani toimunud kuldpulma tarvis ning teine jaani ajal pulma minekuks. Kuna aga ilmad olid pehmelt öeldes kehvad, siis oodatud ilusaid pilte kleitidest minu seljas ma ei saanud. Tõtt öelda ei saanud ühtki pilti nendest kleitidest. Seega seisab nende pildistamine veel ees. Lisaks kahele kleidile meisterdasin pulma minekuks kiirelt ka ühe villaseguse valge voodrita jaki ning sellega kokku minema väikese kotikese. Jah, see nädal oli kibekiire! Loodan, et varsti saan asju piltidel juba näidata ka.

Peale vingeid pidustusi laastas mind aga kõhuviirus ning olin kolm päeva täiesti voodis, eile juba liikusin natuke ning ka praegu tunnen, et kõht on veel veidi hell ja süda veel kergelt paha. Kuigi arvan, et praegune süda paha olek on pigem ehk tingitud sellest, et sain alles eile õhtu normaalselt sööma hakata ning mul on hetkel lihtsalt veel liiga vähe energiat. Kurb on muidugi see, et reedel oli mul sünnipäev ning selle veetsin siis kas voodis või teadagi kus. Vahepeal luges Harri mulle sünnipäevaõnnitlusi ette ja siis jäin jälle magama. Küll aga võtsin vastu otsuse, et kui mul ükskord jälle päriselt hea olla on, tähistan!

Täna veel võtan rahulikult ning püüan korralikult süüa. Tahaksin juba pulmadeks tehtud kleidi pilte jagada, sest see kleit meeldib mulle tõeliselt - vihjeks - heledates pastelsetes toonides täispikk viskooskleit!


3 comments :

  1. Palju õnne tagantjärele ja kiiret paranemist! Usun, et kogu internet ootab koos minuga juba kannatamatult pilte kleitidest :)

    ReplyDelete
  2. Palju palju õnne, armastust ja kordaminekuid uueks alanud eluaastaks! Parane aga ruttu - siis saab ruttu pilte ka näha. :D :D
    Tuulejakist unistan ise ka, kuid ma pole veel nii palju lõvipasteeti söönud, et julgeks teha. :D

    ReplyDelete
  3. Aitääh, aitääh heade soovide eest! Täna siis lõpuks tunnen, et võin juba vabalt kodust välja astuda ja tavapäraselt toimetama hakata. Eks siis saab postitusi ehk ka rohkem. Tuulejakiga on tegelikult täitsa oma lugu ja oma nn lõvipasteet, aga sellest ma võin mõnkord silmastsilma muljetada ;)

    ReplyDelete

Populaarsed postitused

 

Kirjuta mulle!

Name

Email *

Message *

Aitäh,

Aitäh Sulle, et minu blogi külastad! Kui soovid end minu tegemistega mugavalt kursis hoida, siis jälgi mind Bloglovin'is või Facebookis!

Kõike mõnusat,
Ruth