Gettin' featured on Kollabora!

Nädal tagasi leidsin postkastist ootamatu kirja. Nimelt uuriti, ka sooviksin olla Maker of Monday June 9th! Loomulikult ütlesin jah ning vastasin mõnedele küsimustele ning klõpsutasin paar uut pilti. Nii ootamatult ja äkki saigi minust valmis pisike artikkel/blogipostitus.

Selline tähelepanu paneb mind veelgi rohkem mõtlema enda postitatud piltide kvaliteedile, sest tundub, et see on veel olulisem, kui ma arvanud olen. Tundub, et pean veel veidi veebiavarustes ringi tuulama ning häid nippe poseerimiseks otsima ning loomulikult vihjeid, mis praegu Photoshopi töötluses moes on. Tundub jabur, aga minu meelest on PS töötluses olemas ikka väga konkreetsed trendid. Vahepeal näiteks oli moes, et pildid näevad sellised vintage välja - kerge hallikas kiht peal, tuhmid värvid ning nn light leakid ehk värvilised lärakad peal. Kui mina kunagi rohkem pilditöötlusega tegelesin, siis oli päris oluline veel ebaloomulikult ühtlane nahk, ehk siis nagu oleks kile näkku tõmmatud. Tundub, et see trend on õnneks üle läinud ja eks ka digifotokate kvaliteet on aastate jooksul oluliselt tõusnud ja materjal, mida töödelda on oluliselt detailirikkam.

Aga siit ta tuleb, minu Kollabora nupuke SIIN!




0 comments :

Post a Comment

Populaarsed postitused

 

Kirjuta mulle!

Name

Email *

Message *

Aitäh,

Aitäh Sulle, et minu blogi külastad! Kui soovid end minu tegemistega mugavalt kursis hoida, siis jälgi mind Bloglovin'is või Facebookis!

Kõike mõnusat,
Ruth