Pisike puhkus õmblemisest

Viimasel ajal olen olnud paras õmblusvabrik ning seetõttu ei võtnudki ma möödunud nädalavahetusel maale minnes kaasa mitte ühtki käsitööga seotud asja. Õige kah, sest ilmad olid nii ilusad ja aiatööd jagus. Nüüd olen jälle linnas tagasi ning imetlen oma sääsehammustusi ning põlenud nahka. Muidu pole häda miskit, aga esimest korda elus põlesid mul kõrvatagused ära. Kummaline küll, aga nii ta on ja need teevad valu küll. Isegi sääsekad ei tuleta end nii tihti meelde.

Hernepõld! Ma ei suuda ära oodata, mil need valmis saavad. Ma olen täielik värskete herneste hull ja nüüd on terve põld herneste päralt!



Veel viimased moonid õitsesid.


Laupäeva õhtul tegime Oma Maitse uuest numbrist maasikasalati ramen-nuudlite ja mandlitega. Kuna aga kõht oli väga tühi, siis suurendasime nuudlite kogust. Väga maitsev ja mõnus suvine!




0 comments :

Post a Comment

Populaarsed postitused

 

Kirjuta mulle!

Name

Email *

Message *

Aitäh,

Aitäh Sulle, et minu blogi külastad! Kui soovid end minu tegemistega mugavalt kursis hoida, siis jälgi mind Bloglovin'is või Facebookis!

Kõike mõnusat,
Ruth