5 tasuta pluusi lõiget

Kuna eelmine postitus tasuta kleidi lõigetest on statistika alusel populaarseks osutunud, siis surfasin veebiavarustes veel ringi ning leidsin ka 5 vahvat pluusi lõiget, mida võiks proovida. Praegu on mul muidugi muid projekte käsil, kuna nädala lõpus on mitmeid kleidiväärseid üritusi ning ühe kleidiga pole ma veel algustki teinud, aga jõuab. Peab jõudma. Hommikul just arvestasin, et vähemalt kangast on mul piisavalt maksikleidi tegemiseks. Loodan, et õnnestub ;)

Siin aga siis 5 tasuta pluusi / topi lõiget, mida veebist endale alla laadida saab:

Need, kes pingsamalt veebis õmblusblogisid jälgivad on kindlasti Sarai blogis Coletterie käinud ning ehk ka selle tasuta lõike järgi topigi valmis teinud. Algajatele väga mõnus lõige ning päris suvine veel pealekauba. Ka aega ei võta palju ning suuruseid igas mõõdus.





Vana hea BurdaStyle, kus on küll kontensti viimasel ajal vähendatud (tasuta lõikeid ja tööjuhendeid kärbitud), aga ühtteist toredat leiab sealt siiski. See pluus on pigem keerukam, ent tore on see, et suurusnumbrid ulatuvad 34-46. Seega võta ja õmble!



Jajah, see pilt on väga vanamoodne, aga kujutage seda pluusi ette teisest kangast, võibolla ehk isegi mitmest erinevast. Või näiteks hoopis meremehe stiilis. Äge, mis? Sallkrae on siiski ju klassika.



See satsidega pluus sobib minu meelest hästi ka maksikleidi ülaosaks. Selle lingi kohta ei saakski tegelikult öelda lõige vaid pigem valmistamise juhend. Mulle väga sellised satsid ei sobi, aga mõnest eriti kergest materjalist või langevast trikotaažist tahaks seda proovida teha küll.



Ja lõpetuseks üks igapäevaseks kandmiseks sobilik pluusike / tuunika suurustes XS-XL. Saadaval ka üsna põhjalik valmistamise juhend ning seega sobib ka algajatele, kes trikotaaži ei karda. Mina muidugi ütleks, et trikotaažist on väga mugav asju teha, sest istuvust on oluliselt lihtsam paika saada, kui mitte venivate materjalidega. Iseasi on muidugi see, et kui masinal õmblemine väga stressirohkeks osutub (jätab pisteid vahele vms), siis ei ole see töö enam nii mõnus. Aga kõikidele overloki omanikele - andle tuld! Kai-Epp rääkis muidugi ka mingist salapärasest venivast niidist (mitte kummi niidist), peaks selle saladuse jälile ka saama.



Pluusid välja vaadatud lähen nüüd kleidi jaoks lõiget võtma. Leidsin enam-vähem sobiliku, aga pean sellele vist sissevõtted lisama. Kombineerimine alaku!






0 comments :

Post a Comment

Populaarsed postitused

 

Kirjuta mulle!

Name

Email *

Message *

Aitäh,

Aitäh Sulle, et minu blogi külastad! Kui soovid end minu tegemistega mugavalt kursis hoida, siis jälgi mind Bloglovin'is või Facebookis!

Kõike mõnusat,
Ruth