Reisi planeerimine!

Wuhuu, siiski selgus, et läheme suvel reisile! Igasugu võimalused ja plaanid muudkui langesid ära ning ma arvasin juba, et tänavune suvi jääb Eesti keskseks (mis mulle samuti meeldiks), aga heade hindadega lennupiletid tulid siiski ära! Nüüd siis jääbki vaid kogu muud asja planeerida. Natuke on juba sellest netis surfamisest kopp ees ja tahaks vahepeal "päris asju" ka teha, aga ei ole hullu. Pean väikese pausi ja surfan jälle. See on seda väärt!



Sellega seoses pean ka oma garderoobi üle vaatama. Ehk pean enne veel mõne kleidi või pluusikese kokku viskama. Aega õnneks on. Küll aga oli täna esimene päev pärast haigust, kus tundsin, et võin julgelt uksest välja astuda. Nii saigi kuidagi muuseas mindud ka Kaubamaja outleti Lasnamäel ning sain sealt lasteosakonnast ägedad lühkarid ning just lühkarite puudumise peale just mõte läkski, kui neid Esta iludusi nägin. Jep, ma olen nõrgem - ostsin, aga seeest ilusad (hinnaks tuli 10 euri). Aga jah - kui lugejate seas on veel 34 suuruses 164 pikkusega naisi/neide ning riidekapist on pükse puudu, siis soovitan soojalt Seda Kaubamaja Mustakivi keskuses asuvat leiupoodi ja just lasteosakonda. Nii 20 euri kanti saab korralikud (mitte need, mis kohe välja venivad) tutikad püksid jalga - võta mis värvi tahad, valik on suur. 



Ahjaa, kleidid pesin ka puhtaks ning kavatsen täna ära ka triikida. Minupoolest võiks praegugi pilte teha, aga pole kes minust teeks. Peab kannatlikult ootama.

Tuulejaki arengust - võtsin lõike välja ja nagu arvata oli see übersuur. Mudisin lõiget nii palju, et pean igaks juhuks selle enne mingist muust kangast välja lõikama. Ema käest sain vanu kardinaid - tuleb vist sellest. Siis tuleb tõehetk, kui suure loogikaga ma juba lõigetesse suhtuda oskan  või läks täitsa metsa :)


Homme siis laulupeole kõik see mees! 





0 comments :

Post a Comment

Populaarsed postitused

 

Kirjuta mulle!

Name

Email *

Message *

Aitäh,

Aitäh Sulle, et minu blogi külastad! Kui soovid end minu tegemistega mugavalt kursis hoida, siis jälgi mind Bloglovin'is või Facebookis!

Kõike mõnusat,
Ruth