Suvine siesta

Suure suvise läitsakuga ei ole üldse tahtmist kuuma triikrauda sisse lülitada ning käimas on täielik õmblussiesta. Natuke olen tegelenud ka tuuleka õmblemisega, aga sellega olen täpselt nii kaugel, et esiosa, tagaosa ja kapuuts on kokku õmmeldud ning taskud poolikud. Ühesõnaga sellega läheb veel kõvasti aega.

Täna tegin veel mõned kikilipsud, sest meestel vaja peole ja pulma minna ja rohkem õmmelda ei jaksagi.

Koristamise käigus tulid välja ka ühed ägedad nööbid, mis Käll mulle kunagi kinkis. Käll teeb üldse ägedaid asju (http://theanimaproject.tumblr.com/). Nende nööpide leidmine tekitas jälle motivatsiooni see ammu planeeritud kleidike valmis õmmeldud.


0 comments :

Post a Comment

Populaarsed postitused

 

Kirjuta mulle!

Name

Email *

Message *

Aitäh,

Aitäh Sulle, et minu blogi külastad! Kui soovid end minu tegemistega mugavalt kursis hoida, siis jälgi mind Bloglovin'is või Facebookis!

Kõike mõnusat,
Ruth