Uuskasutuskeskuse jackpot!

Ütleme nii, et mul on praegu ikka korralik naeratus näol! Nimelt läksin korraks Pärnu mnt Abakhani sõbranna kleidi jaoks peitlukku ostma (töö käigus ikka asjaolud muutuvad) ja mõtlesin, et kui juba sinna kanti olin jalutanud, siis käin Uuskasutuskeskusest ka läbi. Praegusel ajal ei olegi Tallinnas ju võimalik muud moodi ringi liikuda kui jala. Ahjaa, kuna Pärnu mnt Abakhanil on vist seoses nende suurte teetöödega samuti natuke nukram aeg, siis on neil lisaks sellele 10% voucheri kampaaniale tulemas ka erikampaania ainult Abakhani Pärnu mnt kauplusele - 25.08-31.08 kõik tavahinnaga kaubad -15%. Ütleks, et kaalukaupa eriti midagi juurde ei olnud tulnud, mõned uued asjad olid, aga suht suvine värk. Samas mõne vana lemmiku võib nüüd soodukalt leida!

Aga räägime nüüd Päris soodukast! Nimelt endalegi ootamatult leidsin täna Uuskasutuskeskusest eest pilgeni täis kangariiulid. Suunurgad tõusid kohe ülespoole ja asusin lappama! Esmapingul tundus kõik selline hall ja igav, aga tegelikult oli seal päris palju ilusaid asju ja rohkelt head viskoosvoodrit, mida ikka kulub. Silma jäi ka ilusat vanaroosat tooni trikotaaž, millest saaks nii kleidi kui pluuse, aga mulle see värv kahjuks ei sobi. Küll aga sain mina 6 euro eest järgmise saagi, mis naljakombel pakiti Hugo Bossi paberkotti. Ma ei mäleta enam konkreetselt erinevate kangaste hindu, sest müüjal tulid need nii kreatiivselt ja kiirelt!



Näppu sattus tumesinine viskoosvooder mõõtudega 115cm laiust ja pikkust lausa 3,5m. See on umbes sama vooder, mida 150cm laiusena ja Leedu oma Eesti Tekstiilis kuskil vist 4,75 euri meeter müüakse. Muidugi peab tõdema, et head voodrit on minu meelest just Eesti Tekstiilist soodsaim osta ja valik on ka võrdlemisi hea. Tõenäoliselt ütles müüja hinnaks 1,50€.


Samast seeriast sain ka musta viskoosvoodrit mõõtudega 140cm laiust ja 180cm pikkust. Täitsa kena tükk ning seda sama voodri jubinaid on mul kodus juba vedelemas ka. Saab kombineerida. 


Tõenäoliselt polüestervooder, mille võtsin selle värvi pärast. Saab hunnikus taskuid teha või mõne koti voodri. Riideesemele voodriks ei tahaks kasutada. Mõõtudelt 140cm laiust 120cm pikkust.


Nunnu helekollane kudum trikotaaž, millest saaks mõnusa eest langeva kardigani. Mul on juba mõttes olemas, milline see olema saab. Seda, millal ma seda aga lõpuks õmblema hakkan...ma ei kujuta ette. Tükk on parajalt suur 140cm laiust ning 2m pikkust. Samas kui tahan need esiosa tükid sellised laiad teha ja pikad varrukad ka, siis vast ei jäägi väga palju järgi.


Veel sain pisikese tüki tumerohelist trikotaaži, see värv sobib mulle minu meelest hästi ja see on see kerge läikega trikotaaž. Minu pisuke kogemus on näidanud, et just need trikotaažid, millel on see kerge läige sees peavad teistest paremini vastu. Mul on samalaadest kangast üks must lihtne pikkade varrukatega kleit ning olen seda juba korralikult kandnud, masinas pesnud ning see on ikka ilus tuhmumata must ning ei mingeid toppe ja ka kitsad pikad varrukad pole kuskilt välja veninud. Kangatüki suurus 180cm laiust ning 70cm pikkust.


Lõpuks otsustasin kaasa võtta ka ühe musta villase kanga 150x150cm. Nibin nabin võiks sellest ühe jaki saada. Selle villase puhul meeldis mulle see, et see ei võta kohe kogu ümbruses olevat tolmu ja muud külge. Vaatasin taolisi kangaid möödunud jahedal hooajal ka Abakhanis, aga ei kippunud ostma, sest need nägid sellised väsinud välja. Nüüd siis lõpuks sain ja tõenäoliselt kostus müüja suust jälle 1€!


Ühesõnaga, kui ma lõpuks vihmaga võidu joostes vastu tuult ja higisena selle suure kotiga koju jõudsin oli mu nägu endiselt selline:


Kes nüüd toolis nihelema hakkas, siis võin öelda, et minust jäi sinna veel palju head kraami maha!



2 comments :

  1. omg, see koht on tõesti üks kullaauk (mõnikord)! tormaks isegi sinna, aga üritan praegu vähem asju osta ja olemasolevatest asjadest lahti saada, et kodus rohkem avarust oleks :P viimati uuskasutuses käies ostsin mingit lahedat erkrohelist teksamoodi riiet, mille meeter pidanuks maksma 1€, aga kuna seda oli oma viis, kui mitte rohkem, meetrit, ei viitsinud müüja seal midagi arvutada ja pakkus kogu tüki 1€ eest!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minul on tulnud nüüd mõtteviis, et jube mõnus on kangaid ja muud õmbluspudu lihtsalt vajadusel riiulist võtta. Seega pean plaani, kuidas enda õmblusnurk rohkem asju mahutama panna. Mingi lisakapp või riiul. Tavariietega on muidugi teine teema, kuna käin palju kaltsukates, siis kapp täieneb suts liiga kiirelt.

      Delete

Populaarsed postitused

 

Kirjuta mulle!

Name

Email *

Message *

Aitäh,

Aitäh Sulle, et minu blogi külastad! Kui soovid end minu tegemistega mugavalt kursis hoida, siis jälgi mind Bloglovin'is või Facebookis!

Kõike mõnusat,
Ruth