Haapsalu pitsipäev ja käsitöölaat

Täna sattusin jälle Haapsallu ning ohimet, seal toimus Haapsalu pitsipäev, millest mõnda aega tagasi olin lugenud. Toimusid erinevad töötoad, ühiskudumine ja ka võidukudumine. Loomulikult sai niisama nänni ka osta ning ei puudunud ka õnneloos. Kui pitsipäev toimus Pitsikeskuse vastas olevas pargis, siis lossi poole edasi jalutades oli tänav täidetud käsitöölaadaga, kus võis leida nii vanu tegijaid kui ka uut ja põnevat kraami. 

Mina sain aga inspiratsiooni ammutatud ning ideid juurde. Homme üritangi juba raamatukokku jõuda, et õpetust saada ja inspiratsioon tegudeks muuta!

Haapsalu pitsi ühiskudumine - kujutasin ette, et seda kootakse hirmkiirelt nagu olen vanemaid prouasid tavalisi salle kudumas näinud, aga sel platsil võis pigem näha süvenenult ning hoolikalt ja rahulikult kuduvaid naisi. Samas kui arvata, et nad kõik olid kudumisega alustanud samal päeval, siis oli tulemus imetlusväärne!





Telgi all toimusid erinevad töötoad. Esimest korda elus nägin, kuidas niplipitsi tehakse. Tahaks ka kunagi proovida, aga tõenäoliselt ainult proovida, sest nii suurt kannatust mul vist pole, et midagi peale käepaela teha.


Laadal oli igasugu laadakraami, aga need eriti sarmikad tegelased jäid kaugelt silma! Kui mul oleks maakoht oleks kohe mõne kannu ja kruusi haaranud!


Kui nüüd põgusalt ka õmblustöödest rääkida, siis endiselt on pooleli kollane tuulekas ning töölauale ilmus ka üks sinine täiesti ebapraktiline, aga põneva lõikega kleit, millega parasjagu korralikult jagelen. Täna sain vist enamvähem joone peale, aga ma ei ole veel päris kindel. Loodan, et lähiajal on mul mahti see pusle lahendada, sest lubasin sõbrannale kuu lõpuks kleidi valmis õmmelda. Täna sain teada, et kangas on juba olemas. Tegumood on ka enamvähem paigas, aga tuleb veel üle täpsustada ja mõõdud võtta. Põnev! Tegevust käsitöövallas igatahes jagub! Ehk on siis varsti midagi pildis jälle näidata ka!


0 comments :

Post a Comment

Populaarsed postitused

 

Kirjuta mulle!

Name

Email *

Message *

Aitäh,

Aitäh Sulle, et minu blogi külastad! Kui soovid end minu tegemistega mugavalt kursis hoida, siis jälgi mind Bloglovin'is või Facebookis!

Kõike mõnusat,
Ruth