Kannatuse proovikivi

Nonii, siit tuleb esimene omalaadne postitus rubriigist "ära jumala eest järgi Burda juhiseid". Nimelt olen tegemas minu pilku püüdnud vintage kleiti ning peale esimest proovi paistis kõik täitsa kena. Sutsu pidin veel vöökohalt sisse võtma, et keskkohta langev efekt tekiks. Siis aga otsustasin siiski antud juhiseid lugeda ning see veider voodri panek ning lukk küljel, mis peaks langema on ikka veider küll. Mina totu arvasin, et küll toimib, aga no nii ikka ei saa - oma peaga tuleb mõelda. 

Praegu olengi parajalt pahur, sest tehtud vead on lihtsalt vähese loogika kasutamise ja enda mitte usaldamise tõttu tekkinud. Nüüd aga asun lukku harutama ning no üldjuhul sellistele vabalt langevatele asjadele üldse voodrit ei kinnitata, aga vaatab, mis sellest saab. Igatahes olen võtnud nõuks, et hiljemalt pühapäeval saab see kleit nui neljaks valmis! Hetkel ei ole küll harutamiseks tunnet, sest kuna ka kangas on kerge ja langev, siis on sellelt väga lihtne fataalselt niite välja tõmmata. Saan homseks oma "vana rahu ise" tagasi ning jätkan...



0 comments :

Post a Comment

Populaarsed postitused

 

Kirjuta mulle!

Name

Email *

Message *

Aitäh,

Aitäh Sulle, et minu blogi külastad! Kui soovid end minu tegemistega mugavalt kursis hoida, siis jälgi mind Bloglovin'is või Facebookis!

Kõike mõnusat,
Ruth