Nädalast seda ja teist

Käisin täna Vanamõisa käsitöölaadal ning sealt tulles lappasin kaameras pilte ja avastasin, et sellest nädalast on täitsa toredaid pilte. Mõtlesingi siis, et teeks vahelduseks ühe teistmoodi postituse. Pistan siia mõned lihtsalt niisama pildid nädalast ja täna laadal nähtust. Miks mitte, seni kuni purgid ahjus on. Tegin nimelt õunamoosi kaneeliga - soovitan soojalt!

Nädala alguse poole organiseerisin lõpuks kõik oma kikilipsud ära! Ma olin juba pikka aega mures, et need ilusti enam karpi ära ei mahtunud ning nüüd on need ilusti kõik eraldi pandud. Uhke värk!



Avastasin, et internetis reklaamitud nipp rucola hoidmiseks toimib. Eksole kahju osta seda suurt pakki rucolat, kui no pool läheb ikka tavaliselt prügikasti. Küll aga saab seda edukalt säilitada no oma 3 päeva, kui see panna paberrätiku peale õhukindlasse nõusse ning vajadusel korra ka paberit vahetada. Paber imab kogu tekkinud niiskuse sisse ja salat näeb pikemalt hea välja. Oi ma olen rõõmus, et see toimib!


Tänu sellele nipile saime kolmapäeva hommikul uhke hommikusöögi teha! 


Nii juhtub, kui mind loodusesse lahti lasta. Tegelikult on mul endiselt suur mure, et nii palju mustikaid metsa jäi. Peab korjama minema, sest hetkel on ainult kaks karpi külmas ja isegi isu pole veel täis söödud. Ja millest ma siis muidu talv läbi smuutisid ja kooke teen! Kohe metsa mustikale!


Õhtul mängisime lauamänge (väike Saboteur paistab ka) ning Liina tegi uhke toorjuustukoogi. Hirrmus maitsev!


Nüüd aga mõned Vanamõisa käsitöölaada pildid. Rahvast oli murdu ja ka kraami pakkujaid otsatult ning seetõttu jäi kindlasti suur osa kahe silma vahele. Oma osa mängis ka ilm, mis päris ära keeras ja tagasi rongi peale jalutasime juba paduvihmas. Mina olin õnneks valmistunud ja hullu ei olnud sest ilmast midagi!





Kulinaarse duetti telk oli ehk üks ägedamaid, sest toidujuttu mulle kuulata meeldib. Pealegi said kiiremad ka ise ühtteist maitsta. Üks lihtsamini järgi tehtavaid pakutud asju oli kange piparmünditee, kuhu lisatud nö hõõrutud (ehk siis purustatud) pohli. Väga mõnus ja värskendav!



No vot, selline postitus siis. Purgid on õnnelikult vahepeal ahjust välja võetud ja kohekohe läheb moos sisse! Peaksin uuesti oma kollase tuulejaki ka ette võtma, sest ilmad on juba vastavad. Peab ennast kokku võtma!

0 comments :

Post a Comment

Populaarsed postitused

 

Kirjuta mulle!

Name

Email *

Message *

Aitäh,

Aitäh Sulle, et minu blogi külastad! Kui soovid end minu tegemistega mugavalt kursis hoida, siis jälgi mind Bloglovin'is või Facebookis!

Kõike mõnusat,
Ruth