What's up?

Palju asju on hetkel käsil, aga alustan algusest.

Esmalt on mul väga hea meel, et minu kikilipsudel on juba päris palju fänne ning peagi võib neid lausa ka paari poe lettidelt leida! Selleks on mul vaja veel aga veidi ettevalmistusi teha - viimistleda pakendid ja sildid kujundada ning valmis teha. Eks muidugi ka viimane sats lipse tuleks ära lõpetada, sest need veel kokku panemata ja osade lipsude paelad pean ma ümber tegema. Äge värk!

Kes veel ei tea, siis kikisid saab vaadata ja endale saada siitkaudu https://www.facebook.com/ruthsotnikdesign!




Seoses lipsudega olen juba pikemat aega otsinud endale üht pealtnäha lihtsat musta kleiti, millega kikisid kanda saaksin. Põhimõtteliselt peaks see olema ülalt nagu triiksärk ainult, et pool- või lühikeste varrukatega ning all näiteks poolratasklošš seelik ning kindlasti särgi osa musta värvi. No selline nagu ma siia visandasin ja ma palun juba ette oma joonistamisoskamatuse eest vabandust, aga küll ma õpin!



Kuna ma sellist kleiti kuskilt leidnud ei ole, siis tundub, et ma pean selle tegemise ise ette võtma. Ma ei ole sellest hetkel suures vaimustuses, sest mul ei ole kannaga kraedega eriti kogemust ning ma ei ole elusees ühtki eest nööbitavat asja teinud. Samas lohutan ennast sellega, et see ei saa ju nii keeruline olla (raudselt tegelikult on seal sada nippi, mida ma ei tea). Arvan siiski, et võtan julguse kokku ja teen esmalt ühe voodilinast katsetuse (sain emalt hunniku vanu linu ja kardinaid, mis katsetamiseks väga head). Põhimõtteliselt tuleb ju lihtsalt triiksärgile seelik lisada - kui nüüd positiivselt mõelda.

Mis siis veel? Uurisin keskraamatukogust, kuidas neil Burdade jms on. Soovitati uurida haruraamatukogudest ning täna sattusingi mööda sõitma Nõmme raamatukogust ning haarasin sealt kaasa hoopis kaks Ottobre't. Ma ei ole neid varem kasutanud, kui olin väga rõõmus, kui nägin, et kõiki numbris olevaid lõikeid on ka suuruses 34! Burdade puhul algavad suurused enamasti 36'st ja iga lõike puhul ei aita 1cm väiksemaks tegemine. Kuna ma pole aga Ottobre lõikeid varem kasutanud, siis ma ei tea, kui sobivad need mulle on, aga arvan, et triiksärgi lõike selle kleidi jaoks võtan just Ottobre'st. Eks siis saab näha ja kirjutada!



Hetkel on mul aga pooleli Burda cigarette pants lõike järgi tehtavad püksid, millega hullult jagelen. Asi nimelt selles, et lõige oli suuruses 36 ning seepärast ei istu need eest ilusti. Tean enamvähem, mida parandama pean, aga see on ikka hull traageldamine ja proovimine, sest tahaks need ikka ilusaks saada. Tagumise poole sain ilusaks, kui pikendasin ja laiendasin sissevõtteid ja keskkohast võtsin ka korralikult sisse. Sääred olid isegi okeid, kui sealt lihtsalt 1cm maha võtsin - ehk siis nimi cigarette pants on vähemalt välja teenitud. Loodan püksid ikka järgmise nädala jooksul valmis saada, sest mulle see kangas väga meeldib ning tahaks neid juba kanda!


Jep, olin laisk ja lasin hops musta overdusega üle ning ei viitsinud niiti vahetada. Samas kuna väljast on kangas tume ning tavaõmblus on peaaegu musta niidiga (selline pruunikas veinipunane) õmmeldud, siis must on isegi ka ok.



Kokku, lahku, veidi mööda, aga usun ja loodan, et tulevad vinged! Nüüdsest juba tean ja meenutan, et pükste taskul on ikka 3 õmblust (iga kord jälle mõtlen, et kuidas see kolm tuli). 

And finally! Käisin täna emal külas ning leidsin sealt kapist midagi, millest olin just unistanud. Nimelt soovisin endale täisklošš musta põlveni seelikut ja mul polnud õrna aimugi, et see seelik, mille ehk 6 aastat tagasi tegin ja veel väga ägedast kangast on seal kapis mind ootamas! Võtsin selle kaasa, aga ma pean siiski selle üles harutama ja uuesit kokku õmblema, sest siis ma veel eriti osav ei olnud. Siiski on seelik paras ja kangas on tõesti superäge! Ühesõnaga tegemist jagub, aga õnneks on mul nädala alguses veidi rohkem aega.




0 comments :

Post a Comment

Populaarsed postitused

 

Kirjuta mulle!

Name

Email *

Message *

Aitäh,

Aitäh Sulle, et minu blogi külastad! Kui soovid end minu tegemistega mugavalt kursis hoida, siis jälgi mind Bloglovin'is või Facebookis!

Kõike mõnusat,
Ruth