TMW

Õmblemine on hetkel On Hold ning käsil hoopis Tallinn Music Week. Nimelt kutsuti mind pildistama. Kuna ma olen kontserdite/ürituste pildistamisest nüüd paar aastat üsna eemal olnud (mõned üksikud pildistamised), siis mõtlesin, et miks ka mitte veidi aega näpistada.
Jagaksingi siis veidi pilte ja muusikasoovitusi!

Neljapäeval olin Linnalaval Jaani Seekis ning sealsed muusikasoovitused oleksid kindlasti:












Nüüd aga puhkan veidi ja siis juba uute elamuste järgi! Pea 12H muusikamöllu veel ees! Seniks aga head veebis kuulamist!

0 comments :

Post a Comment

Populaarsed postitused

 

Kirjuta mulle!

Name

Email *

Message *

Aitäh,

Aitäh Sulle, et minu blogi külastad! Kui soovid end minu tegemistega mugavalt kursis hoida, siis jälgi mind Bloglovin'is või Facebookis!

Kõike mõnusat,
Ruth