Mustad retuusid!

Kui nägin Abakhanis seda paksemat, kuid venivat nahaimitatsiooniga kangast, siis teadsin kohe, et pean sellest endale retuusid tegema! Oma paksuse tõttu ei ole see küll ideaalne kangas retuuside jaoks, aga ma ei suutnud vastu panna.




Olen endale ühed retuusid ka varem teinud, aga need olid sellised lihtsamad jooga jaoks ning need tegin teiste retuuside järgi ning seepärast pidin jooksvalt nendele palju korrektsioone tegema. Seekord aga mõtlesin, et oleks paras aeg korralik lõige hankida. Kuna seda aga kuskilt võtta ei olnud leidsin internetist Sellise lõike konstrueerimise juhendi. Täitsa asjalik juhend, aga kergelt võib siiski nende kurvide joonistamisega puusse panna. Panin minagi esiosas veidi ning järgmine kord olen targem ning saan juba ideaalsed retuusid!




Tegelikult on asi üsna lihtne ning mul võttis retuuside tegemine koos lõike konstrueerimisega aega umbes 2,5h, mida pole üldse palju. 




Sellised need siis said! Ühtlasi panin jalga oma uued ülimugavad kingad, mida tahaks juba hirmsasti kandma hakata, aga kui nüüd nädalavahetuseks lund ja lörtsi lubatakse, siis peab vist ikka veel veidi ootama.

0 comments :

Post a Comment

Populaarsed postitused

 

Kirjuta mulle!

Name

Email *

Message *

Aitäh,

Aitäh Sulle, et minu blogi külastad! Kui soovid end minu tegemistega mugavalt kursis hoida, siis jälgi mind Bloglovin'is või Facebookis!

Kõike mõnusat,
Ruth