Lõigete organiseerimine ja uus inspiratsioon

Juba mitu nädalat on kapinurgalt mulle hunnik lõikeid otsa vaadanud. Tean, et kui need sinna veel kauaks jäävad, siis on tõenäosus suur, et mõned osad lõigetest kaivad ära või lähevad sootuks sassi. Samuti ei õigustanud ennast minu eelmine katse oma lõikeid veidi organiseerida. Seega võtsin ette ja tegin teise katse. 




Korjasin kõik oma kogunenud lõiked kokku ja panin igaühe eraldi kiletaskusse ning iga lõike juurde kirjutasin, kust see võetud on, mis suurus ning ka mõned oma märkmed. Näiteks kas peaks rohkem õmblusvaru andma või kas lõikel on nt veidralt suured käe avad. Mõnele visandasin kiirelt juurde ka tehnilise joonise laadse kritselduse.




Lõigete organiseerimine on minu jaoks ka selles mõttes oluline, et mul ei ole eriti palju Burdasid ning muidu lõikelehti, kust igal hetkel lõikeid võtta saaksin. Hetkel on minu käes raamatukogust laenutatud viimased ajakirja Käsitöö numbrid, kust samuti ägedad lõiked võtta plaanin. Siis saan need ilusti oma uhiuude arhiivi paigutada ja kui kangas olemas läheb õmblemiseks!

Suvi 2013 Käsitööst tahaksin kindlasti valmis teha Margit Salki poolt tehtud vahvelkroogetega kleidi. Esiteks pole ma varem vahvelkrookeid teinud ja see tundub põnev ning mulle meeldib ka kleidi stiil ning lõige - kleidil on vaid seljaõmblus. See kleit läheb kindlasti kangaotsingu nimekirja (vaja läheb 1,2m kangast).



Sügis 2013 numbris olid eriti kaunid Riina Tombergi jakid/kampsunid. Selliseid kannaks suure uhkusega!



Veel jäi sellest numbrist silma mõnus villane pühapäeva mantel, mis samuti kangaotsingu listi läheb (vaja läheb 2,3m kangast). Mantli autoriks Piret Mellik. Selle mantli teeb eriti lahedaks voolujooneline lõige ning kinniseks valitud suured trukid. Viimasel ajal olen päris palju hakanud mantlite juures jälle suuri trukke nägema ning tihti on need peale õmmeldud ka kontrastse niidiga. Trukid on ägedad nii oma väljanägemise poolest, nad ei paista soovi korral välja ning neid on lihtne külge õmmelda - oluliselt vähem sebimist kui nööpide ja nööpaukudega - winwin!




Viimasest talvenumbrist jäi mulle silma tegelikult küllaltki lihtne, aga väga praktiline ja lahe seelik Anu Kaelussoo poolt ning ka ühe Merit Boeijkensi kleidi lõige. 



Vildist aplikatsioonide tegemise tahaks ise ära proovida, kuigi käsitööpoodides on mulle silma jäänud pigem pisemad vilditükid. 



Kleidi puhul ma passet ise siidikangast ei teeks, aga passeosa saab vabalt ka ülejäänud esiosaga liita. 

0 comments :

Post a Comment

Populaarsed postitused

 

Kirjuta mulle!

Name

Email *

Message *

Aitäh,

Aitäh Sulle, et minu blogi külastad! Kui soovid end minu tegemistega mugavalt kursis hoida, siis jälgi mind Bloglovin'is või Facebookis!

Kõike mõnusat,
Ruth