Imepehme mantlikangas ja presidendi vastuvõtu kleitide näitus

Leidsin eile puhtjuhuslikult endale imepehme helehalli mantlikanga ja seda päris hea hinnaga, kui arvestada, et kangas on täisvillane. Samuti tahtsin, et kangas oleks mõlemalt poolt kena ja pehme, sest voodrit ma sedakorda teha ei taha. Mõtlesin hoopis, et ehk viitsin õmblusvarud seest kõik ilusti ära kantida, mingi laheda väikese mustriga kandiga nt. Pean kapis veidi sobrama, sest ehk on mul isegi mingit kangajääki, millest ribad teha, samas võib ka Karnaluksist hea hinnaga valmiskanti saada. 




Ülimugav on, kui saab kangalistist kohe järgi vaadata, millele kui palju kangast. Ma ei tea miskipärast kunagi, kui ma jälle mõnda kangapoodi satun - seepärast on mul nimekiri tarvilikest asjadest ja tulevikuprojektidest alati kaasas.

Selle kanga värv on küll eriti mõnus ja pehme.



Sellest peaks siis tulema eelmises postituses mainitud Piret Melliku disainitud raglaanlõikeline mantel! Siin on nüüd märk maas millal ma kanga sain. Nüüd saab ilusti jälgida, kaua mul aega läheb, kuni õmblemiseni jõuan ning millal mantli ükskord selga panna saab.

Käisin eile ka Maarjamäe lossis presidendi vastuvõtul käinud kleite vaatamas ja lähedalt uurimas. Tehakse ikka väga kauneid ja isikupäraseid kleite. Mõnede tehnikate puhul jätkus peamurdmist pikemaks ajaks, sest üldse ei mõistnud, kuidas üks või teine asi võimalik on!

Minu lemmikuks sai aga Ülle Suurhans-Pohjanheimo kleit, mis võlus oma lihtsuse ja läbimõeldusega. Järgnevad pildid on tehtud tabletiga ning seepärast ei ole väga kvaliteetsed.



Esiosa on väga lihtne ning seda kaunistavad peale õmmeldud vääriskivid. Kaarjas rinnavolt järkub seljaosal ning läheb selja keskele välja ja moodustub ühtlane kaunis kaar, mille alt algavad juba krooked. Ülimalt kaunis ent samas lihtne. Kleit on valmistatud täissiidist.



Veel jäi silma Hanna Korsari samuti lihtne kleit. Ma loodan, et ma siinkohal ei eksi, aga minu meelest oli see just tema disainitud. Lihtsate esemete puhul ongi ju ülioluline istuvus ja usun, et selline, justkui selga valatud kleit, kaunistab naist isegi rohkem, kui suure pitsi ja satsiga kleit.



0 comments :

Post a Comment

Populaarsed postitused

 

Kirjuta mulle!

Name

Email *

Message *

Aitäh,

Aitäh Sulle, et minu blogi külastad! Kui soovid end minu tegemistega mugavalt kursis hoida, siis jälgi mind Bloglovin'is või Facebookis!

Kõike mõnusat,
Ruth