Burda 2/2014 ülevaade

Uue Burda lõiked on BurdaStyle'i lehel juba mõnda aega üleval olnud, aga alles täna sain uue Burda enda valdusesse ka paberkandjal ning sain seda rahulikult sirvida. 



Juba internetist uut numbrit sirvides jäid kohe silma püksid! Ma pole siiani leidnud head pükste lõiget. Enamasti on lõiked tehtud mingi veidra loogika järgi hirmus kõrged ning üsna laiad. Kitsamaks pole muidugi keeruline teha, aga veel lahedam oleks, kui leiaksin lõike, kus minimaalselt parandusi tegema peaks ning Spring Cigarette Pants kõlab imehästi! Proovin selle lõike õige pea järgi - leidsin Kangadžunglist isegi mõned nädalad tagasi pükste jaoks päris hea kanga.





Kevade ootuses tahaks muidugi õmmelda hunnikus lendlevaid kleite! Kevadeootuses tundub ka järgmine lõige päris mõnus, sest kleit on ilusti taljesse ning varrukad on tavapärasest kaugemale toodud. Alumise osa teeksin siiski poolratasklošši, sest eraldi seelikuna tundub see alaosa mõnusam. 





Ehk siis eelmise kleidi alaosa eraldi seelikuna. 

Tehnilisi jooniseid vaadates ei paistnud mulle rohkem midagi eriliselt silma peale selle, et 2/2014 Burdas on päris lahedaid lõikeid ka pluss suurusele. 
Küll aga jäi ilusaid värvilisi pilte vahtides silma siiski ka üks peplum jakk. Ma pole kunagi sellest peplumi fenomenist eriti aru saanud, aga tõden, et kui seda maitsekalt integreerida, siis võib tulemus täitsa lahe olla. Seepärast tahaks suveks teha endale ka viimases numbris olnud jaki. Küll aga tekitab minus segadust Burda raskusereitingute süsteem. Selle jaki raskusastmeks on märgitud ainult kolm tärni. Mulle tundub küll, et see on oluliselt keerukam, kui näiteks SEE jakk (topp?), mis on märgitud keerukamaks. Minu valitud jakil on oluliselt rohkem igasugu osasid ja vidinaid ning ainus asi, mis minu valitul lihtsam on oleks ehk krae puudumine. Huvitavaks osutub kindlasti ka nende nn tiivakeste paika panemine, mille loogikast ma hetkel aru ei saa, aga ehk kokku panemise käigus pilt selgineb. Ehk saan kellegi vene keele oskaja käest ka juhendit tõlkida lasta - kahjuks viimasel ajal enam Burda lehel uusi inglise keelseid juhendeid PDF kujul ei saa. Igaljuhul - 1,7m kangast ägeda jaki jaoks läheb samuti listi!



Hetkel on mul pooleli hõlmikkleidi tegemine raskemast kunstsiidist - loodan, et nädala pärast on juba valmis ning saan ka mõned pildid postitada. Kleit tuleb SELLE lõike järgi. 
Teha pole enam palju, aga olen vahepeal teinud ka mõned kleidid lühemaks ning õmblen parasjagu sõbrannale üht pliiatsseelikut, millele proov tehtud ning ootab minu töökaid käsi! 


0 comments :

Post a Comment

Populaarsed postitused

 

Kirjuta mulle!

Name

Email *

Message *

Aitäh,

Aitäh Sulle, et minu blogi külastad! Kui soovid end minu tegemistega mugavalt kursis hoida, siis jälgi mind Bloglovin'is või Facebookis!

Kõike mõnusat,
Ruth