Postitus nr.100 ning 2015 aasta plaanid!

Väga lahe, et just uue aasta esimene postitus kannab järjekorranumbrit 100! Tõesti väga äge. Uue aasta esimesed päevad ongi päris palju ka blogi tähe all möödunud, sest võtsin nõuks blogi planeeritumaks muuta. Ehk siis joonistasin endale mõttemärkmiku tagumistele lehekülgedele blogimiskalendri ning ma olen juba jõudnud seda armastama hakata! Soovitan soojalt kõikidele blogijatele.


Juba eelmise aasta lõpus hakkasin märkmikusse üles kirjutama erinevaid ideid, mida katsetada, projekte, mida võiks jagada. Nüüd neid vaikselt kalendrisse kandes hakkab tekkima päris hea ülevaade ning mul on enda aega ja materjale lihtsam planeerida. Siis jääb ehk ka see piiksuv "mulonniipaljuteha" linnuke kuklas veidi rahulikumaks. Samas ma pean tõdema, et nüüd pikema puhkuse lõppedes olengi veidi rahutuks muutunud. Mulle meeldib tegutseda! Tegutsemishimust, kehv joonistaja nagu ma olen, suutsin isegi pintsli kätte võtta ning veidi tindiga mökerdada. Vähemalt sain teada, et kui mulle palju aega ja õpetust anda, siis saan joonistamisega hakkama küll, aga seda siis, kui on tuju ning keskkond pingevaba. Aga jah, tindiplekid peab kuidagi nüüd laualt maha saama.


Aga tagasi teema juurde. Niisiis olen suutnud pool jaanuari ära planeerida (eks näis, kui plaanipäraselt asjad siis sujuvad) ning selle abil sain eile õhtul koostada ilusa nimekirja asjadest, mida projektide tarvis hankima peaksin. Jube mõnus. Seega veetsingi täna mitu tundi mööda linna ringi tuisates ning nimekirjast asju maha kriipsutades. Alustasin kaltsukatest, teise ringi poodidest ning mida sealt ei saanud soetasin nö päris poodidest. Enamus tavaarist moodustasid kangad. Eriti õnnelik olen 100% siidikanga üle, mille sain Kangas ja Nööbi soodukalt natuke alla 10€ meeter. Nüüd peab vaid katsetama, kuidas see pesu ka pisukest kuumtöötlust kannatab. Ilusat siidi leiab ka Mustika Abakhanist, kuskil 15€ meeter soodukaga. Otsustasin investeerida ka bambusvarrastesse, sest need roosipuust vardad, mis soodukalt Liannist sain on lihtsalt kordades metallvarrastest etemad (soojad, kerged, silmused ei jookse maha, ilusad vaadata). 


Nüüd on mitu nädalat poodidest rahu (ehk kooli poest mõne luku peab soetama) ning ei pea väsitavat linnapeal ringi jooksmist ette võtma. Ma ei ole eriline poodlemise fänn, seega on mul hea meel, et nüüd mitme projekti jagu asju varnast võtta on. Jõudu mööda hakkan siis meisterdama nind püüan sel aastal jäädvustamises tublim olla, kui möödunud aastal. Samuti püüan vähemalt kaks korda nädalas postitada ning püüdelda ägedamate piltide poole. Loodan, et jaanuari jooksul saab minu blogi ka lõpuks uue ja korraliku väljanägemise, sest hetke variant on minu meelest parem kui päris alguses, kuid mitte veel päris nii kena ja funktsionaalne kui sooviksin. Töö käib mitmel rindel :)


Nüüd aga lippan kangaid läbi pesema, et need ilusti riiulile oma järge ootama saaks panna!

0 comments :

Post a Comment

Populaarsed postitused

 

Kirjuta mulle!

Name

Email *

Message *

Aitäh,

Aitäh Sulle, et minu blogi külastad! Kui soovid end minu tegemistega mugavalt kursis hoida, siis jälgi mind Bloglovin'is või Facebookis!

Kõike mõnusat,
Ruth