PÖFF ja Moekino!!!

Uskumatu, aga tõsi, kuid nüüdne PÖFF saab olema esimene, millest osa võtan! Ma pole mitte ükski aasta sinna veel jõudnud, kuigi olen põline Tallinnlane. Piletid on sedakorda olemas kolmele filmile. Kiirelt ostsin ka Moekino piletid ära ning kuigi tegin seda üsna varakult ei olnud kohtade valik enam kiita. 

Niisiis, minu valikud suuuurest programmist.

Esmalt väike vitamiinilaks ehk "Hectori õnneotsingud". Treileri järgi tundub see just midagi, mis kulub pimedasse sügisõhtusse ära ning annab piisavalt mõtteainet, et kiired ajad mõnusamaks teha.




Moekino kavas oli minu jaoks üks suur üllatus ja rõõm. Nimelt olen ma juba pikemat aega jälginud blogi nimega Advanced Style. Hiljuti ilmus autoril ka raamat ning selle aasta septembris ka film. Ma ei oleks osanud oodatagi, et seda PÖFF'il näidatakse, aga oh imet. Oi, see tuleb lahe. See on minu meelest üldse üks ägedamaid moe/stiili blogisid. Kes seda veel ei jälgi, siis soovitan tulikuumalt: http://advancedstyle.blogspot.com/
Filmi eesti keelseks nimetuseks sai Stiiliküpsus.



Kolmandaks filmiks on pühapäeval linastud Rätsepmeistrid ("Men of the Cloth"), mis räägib rätsepatööst kui surevast kunstist. Usun, et kõigile, kellele pakkus meelerõõmu mantli loo raamat naudiks ka seda filmi. Loodan, et jõuan samuti kunagi nii kaugele, et julgen end rätsepaks nimetada.



Selline sai siis minu pisike filmide valik. Igatahes PÖFF'il näeme, tõmmake kasvõi varrukast ja muljetame!

P.S. Kui hästi läheb, saan täna õhtul vahepeal valminud projekte ka pilti. Nii tahaks juba jagada.



0 comments :

Post a Comment

Populaarsed postitused

 

Kirjuta mulle!

Name

Email *

Message *

Aitäh,

Aitäh Sulle, et minu blogi külastad! Kui soovid end minu tegemistega mugavalt kursis hoida, siis jälgi mind Bloglovin'is või Facebookis!

Kõike mõnusat,
Ruth