"Meri riidekapis"

Mõtlesin pikalt, kas kirjutada seda postitust või mitte, aga otsustasin siiski lõpuks kirjutamise kasuks. Nimelt käisime möödunud laupäeval esmakordselt Lennusadamas - jah, ma polnud siiamaani sinna jõudnud. Peaasjalikult läksime vaatama näitust "Meri riidekapis", aga kuna ka kõik muu oli vaatamata, siis uurisime kõik nurgatagused läbi. Ka Lembitu kuluaarid said nähtud.



Siis aga suudnusime eraldi alale, kus sai siis uudistada mere teemat riietuses läbi aegade. Minu jaoks oli põnevaim osa uurida ja teada saada, kust erinevad asjad pärinevad. Nii sain teada, et valge-sini triibulist pluusi võib ka Bretooni triibuliseks nimetada. Samuti oli äge teada saada, et just meremehestiil lõi esimese nö lasteriietuse ning hägustas klassivahesid ja siis veel supelkostüümidest ja meremehestiilist moelavadel...ühesõnaga minge vaatama!

Samuti olid välja toodud mõned hilisemad Eesti moekunstnike kleidid, mis samuti merest inspireeritud.


Eriti kaunis oli Marika Normeti kleit Kristiina Ehinile, mille inspiratsiooniks ahvenavõrgud.


Lõpetuseks aga laussürrust!


2 comments :

  1. Ostsin just sellise kanga, millest su kleit tehtud on, ja mõtlesin, mis ma sellest küll teen :P Ise mõtlesin, et äkki on kleidiks liiga õhuke, aga tundub, et siis mitte.
    Tarbekunsti- ja disainimuuseumis on praegu tööstustekstiili väljapanek ja kunstihoones tundub ka põnev näitus olevat, nii et vist peab ühe pika näitustepäeva tegema nädalavahetusel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. See on jah jube nunnu kangas. Kuna minu kleit sai rohkem kui aasta tagasi tehtud, siis peaksin seda juba natuke parandama, sest olen vahepeal jälle targemaks saanud. Aga see kangas on mõnus! Mina tegin muidugi ka päris avara ürbi, seega kas see näiteks välja venima hakkab ei oska ma öelda. Igatahes mõnusaid kitsekesi!
      Tarbekunstimuuseumisse tahaksin ka millalgi minna ja varsti avatakse KUMU's ka mingi 20ndate näitus vist.

      Delete

Populaarsed postitused

 

Kirjuta mulle!

Name

Email *

Message *

Aitäh,

Aitäh Sulle, et minu blogi külastad! Kui soovid end minu tegemistega mugavalt kursis hoida, siis jälgi mind Bloglovin'is või Facebookis!

Kõike mõnusat,
Ruth